Prekių pristatymas Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) yra nemokamas, jei užsakymo dydis ne mažesnis kaip 50 eurų.
Prekes Lietuvoje pristato Venipak arba Linkera kurjerių tarnybos per 1-3 d.d.
Pristatymo dieną su Jumis susisieks kurjeris dėl tikslaus pristatymo laiko.
Negavę siuntos, prašome Jūsų susisiekti telefonu +370 5 213 84 31 arba elektroniniu paštu [email protected]
Taip pat galite nemokamai atsiimti prekes mūsų partnerio „Vyno klubo“ parduotuvėse Vilniuje, Stumbrų g. 15 ir Klaipėdoje (Liepų g. 20, pagal atskirą susitarimą).
Pasirinkus atsiskaitymą pristatymo metu (COD) - galite atsiskaityti TIK banko kortele arba bekontakčiu būdu telefonu. Paslaugos kaina - 3 eurai.
Maksimali užsakymo vertė atsiskaitant su kurjeriu pristatymo metu – 500 eurų.
Šventiniu laikotarpiu, dėl didelio kurjerių užimtumo, siuntų pristatymas gali užtrukti ilgiau nei nurodyta!
Daugiau apie pristatymą bei prekių grąžinimą - skiltyje Taisyklės ir sąlygos.
Jeigu nesate patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti, pakeisti arba yra pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, kreipkitės el. paštu [email protected] arba telefonu +370 5 213 84 31
Remiantis LR Civilinio kodekso 6.228 nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:
-greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
-supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių.
Kokybiškos prekės, kurias galima grąžinti tik pardavėjui sutikus:
-fotografijos ir kinematografijos prekėss, spausdintos knygos, reprodukcijos ir kitus poligrafijos pramonės dirbiniai.
Netinkamos kokybės ne greitai gendančios prekės ar kokybiškos prekės, kurių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas netenkina, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
Jei nesate patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių (maisto prekių ir gėrimų) kokybe, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį rėžimą, turite kreiptis į mus ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės, privaloma pateikti nekokybiško produkto nuotrauką.